Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GY.I.K.


Gyakran Ismételt Kérdések – GY.I.K.

Mennyi időn belül kapom meg a csomagot?
Várhatóan 1-3 munkanapon belül megérkezik a csomagja. A termék adatlapján a várható szállítási nap feltüntetésre kerül. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy az ott megadott szállítási idő tájékoztató jellegű. A pontos szállítási időpontról a GLS futárszolgálat fogja Önt tájékoztatni.
A csomag érkezését megelőzően, a rendelése során megadott telefonszámra kapni fog egy egyeztető telefonhívást a futártól, amelyet pár percre rá már át is vehet.

Amennyiben rendelésétől számított 5 munkanapon belül nem kapja meg a csomagot, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Mennyibe kerül a szállítási költség?
A bruttó 14.999,- Ft-ot meghaladó kosárérték felett INGYENES a házhozszállítás.

Ennél alacsonyabb kosárérték esetén a szállítás egységesen bruttó: 1.190,- Ft -ba kerül.

Átvehetem személyesen a termékeket?
Igen
, a termékek személyes átvételére és megvásárlására is van lehetőség a mintaboltunkban. A pontos címünk: 5300 Karcag, Dózsa György út 3. Szeretettel várjuk minden hétköznap 900-1700 között.

Milyen szállítási módok vannak?
A következő szállítási módok közül választhat:

  • Házhozszállítás futárszolgálattal
  • GLS csomagpontra történő szállítás
  • Személyes átvétel

Milyen módon fizethetek?
A következő fizetési módok között választhat:

  • Utánvétel: Készpénzzel vagy bankkártyával is tud fizetni a futárnak a kiszállításkor
  • Banki előre utalás: Számlaszámunk: 70100114-11070818-00000000 AgroPerfekt Kft (ebben az esetben a rendelést csak az utalás beérkezése után küldjük ki)
  • Mintaboltunkban való átvétel/vásárlás esetén fizethet készpénzzel, bankkártyával

Kihez fordulhatok reklamáció esetén?
Panasz esetén, kérjük írjon a perfektnaturashop@gmail.com e-mail címünkre,
vagy keressen bennünket telefonon a +36 30 7686838 -as telefonszámon, hétfőtől  péntekig 800 1530 óráig.